poniedziałek, 8 września 2014

Witam, witam


No niestety, zaczęła sie szkoła. 
W tym roku matura i powolne odliczanie do studniówki.
 Trzymajcie kciuki. 
Przygotowania swoja drogą, 
 bo nie obejdzie przecież bez wpisów na blogu. 
Dziś przedstawiam wam mój 
OUT-FIT TO SQL.
Myślałam, że zmarznę idą w spódnicy i bluzce, 
a było wręcz odwrotnie. Pogoda była świetna. 

A oto mój strój: 
<kliknij by powiększyć>


Ubrałam się w szarą spódnicę w paski, 
do tego dobrałam bluzkę w tym samym kolorze 
z wycięciem na plecach oraz grafiką skrzydeł:


Oczywiście, nie mogło obejść sie bez dodatków.
Stanowiły je złote kolczyki, żółta bransoletka oraz pasek ze złotą blachą.



Moim zdaniem wszystko razem ładnie współgrało. 
Z daleka nawet zestaw wyglądał jak sukienka. 




Mam nadzieję, że mój ubiór sie Wam podobał. 
Wszelkiego rodzaju pytania zostawiajcie w komentarzach. 
Chętnie na nie odpowiem.
Dziękuję za poświęcony mi czas.

pozdrawiam 
Youstyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz