środa, 20 sierpnia 2014

Witajcie, Witajcie! 

Oto sposób jak w nie całe 2 minuty pozbyć się pomalowanych skórek!


Dzisiaj zajmiemy się problemem idealnie pomalowanych paznokci. Wszystkie byśmy chciały mieć idealnie położony lakier na pazurkach. Jednak większość z Was, a także ja nie mam, aż takich precyzyjnych ruchów i za każdym razem zdarzy mi sie umazać skórę wokół płytki. Nie wygląda to zbyt estetycznie. Borykałam się przez długi czas jak to usunąć. Jednym ze sposobów był patyczek higieniczny nasączony zmywaczem do paznokci. Nie dawało mi to zadowalającego efektu bo, ale zmyłam delikatnie razem z kolorem na paznokciu, albo lakier który był blisko płytki zostawał. Drugim pomysłem było wycieranie od razu lakieru ze skóry po pomalowaniu paznokcia. Jestem zbyt leniwa by robić to za każdym razem. Dodatkowo skóra i tak była delikatnie zabrudzona. Przypadkowo udało mi się wpaść w końcu na idealne rozwiązanie. Do jego wykonania będziemy potrzebowali:
Ważne by woda w kubku była ciepła. Kolejnym krokiem jest zanurzenie paznokci w wodzie na ok 30 sekund. Po tym czasie wycieramy każdy  palec okrężnymi ruchami przez ok 5 sekund.
Efekt końcowy wygląda następująco:

Ja jednak zmywałam na szybko i gdzieniegdzie nie docisnęłam. Lakier oczywiście musi być wyschnięty, wtedy możemy go wycierać bez obaw, że coś sie nam rozmaże.

Osobiście uważam, że jest to jedyny sposób który jest tani i efektowny w kilka minut. 

ps. Ten sposób idealnie sprawdza sie także, gdy pomalujemy paznokcie przed kąpielą. Poczekamy, aż wyschnie < powiedzmy, że nawet kilka godzin>. Idziemy sie kąpać, a po wyjściu z wanny przecieramy nasze paznokcie ręcznikiem i Voila.

Czekam na Wsze opinie i komentarza. 
Pozdrawiam gorąco Youstyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz