wtorek, 19 sierpnia 2014

Witajcie, witajcie- krzeseł się trzymajcie ;p


Dziś przedstawię Wam mój sposób na przerobienie kurtki Jeans'owej 
A więc zaczynamy. Oto czego będziemy potrzebować:
Na początek namaczamy kurtkę w wybielaczu na co najmniej jedną noc (moja moczyła sie 3 dni bo nie chciała sie wybielić, nie wiem dlaczego). Następnie po wypraniu kurtki naszywamy koronkę. Ja zrobiłam to ręcznie bo nie posiadam maszyny. Zajęło mi to ok. 1h. To w jakim miejscu ją naszyjecie zależy tylko od waszej inwencji. Osobiście wybrałam górną cześć pleców oraz kieszenie, uprzednio usuwając z nich guziki. Kolejnym krokiem było przyczepienie ćwieków na kołnierzach oraz kieszonkach. 

kliknij na zdjęcie by powiększyć

Tak prezentuje sie efekt końcowy:




UWAGA!
Oryginalne zdjęcie Jeans'ówki nie jest moje. Zostało pobrane z internetu , gdyż nie zrobiłam zdjęcia mojej kurtki przed przerobieniem. Ta jest bardzo podobna do przerabianej a jej kolor jest identyczny do mojej przed przerobieniem.

Czekam na wasze opinie. 
Mam nadzieje, że spodobał sie Wam mój pomysł. 
Pozdrawiam 
Youstyna

2 komentarze:

  1. Muszę tylko odnaleźć swoją starą kurtkę i dam jej nowe zycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie. Jeśli to zrobisz wyślij mi kilka fotek chętnie zobaczę jak Ci poszło ;)

      Usuń